top of page

Политика за доставка


Последна актуализация: 08 април 2025 г.

Настоящата Политика за доставка на храна („Политика“) урежда реда и условията, при които Oo-La-La! French Tacos („Заведение“, „Ресторант“, „Ние“, „Нас“) осъществява доставка на храна до сградата и/или до посочени от клиентите адреси. Политиката е задължителна за всички страни, участващи в процеса на доставка, и влиза в сила от горепосочената дата.

I. Дефиниции

За целите на настоящата Политика следните термини имат посочените значения:

1.      „Заведение“, „Ресторант“, „Ние“, „Нас“ – отнася се до Oo-La-La! French Tacos, юридическо лице, предоставящо услугите по доставка на храна и напитки, предмет на настоящата Политика.

2.      „Клиент“, „Потребител“, „Вие“, „Вас“ – отнася се до физическо или юридическо лице, наемател на услугите за доставка, предоставяни от Oo-La-La! French Tacos.

3.      „Куриер“, „Доставчик“ – отнася се до персонал, назначен от Oo-La-La! French Tacos, с цел извършване на куриерски услуги и доставки на храна и напитки.

4.      „Доставка“, „Куриерски услуги“ – отнася се изключително до транспортирането и предаването на храни, безалкохолни и алкохолни напитки, предлагани за закупуване от Ресторанта, съгласно асортимента, достъпен на https://oolalafrenchtacos.com/menus.

5.      „Точка за вземане“, „Адрес за доставка“ – отнася се до конкретния адрес, посочен от Клиента за получаване на поръчаната храна.

II. Обхват и отговорности

1.      Ограничение на отговорността Oo-La-La! French Tacos не носи отговорност за стоки, вещества или предмети, които Куриерите могат да носят или предлагат за продажба, ако те не са част от официалния асортимент на Ресторанта, публикуван на https://oolalafrenchtacos.com/menus. Всякакви действия на Куриерите извън рамките на настоящата Политика се считат за извън обхвата на отговорност на Заведението.

III. Права и задължения

1. Задължения на Заведението

От момента на получаване на поръчка от Клиент, Oo-La-La! French Tacos се задължава да я изпълни в най-кратък разумен срок, като взема предвид следните потенциални фактори за забавяне, които не са под контрола на Заведението:

  • Натоварени периоди от деня с повишен брой поръчки;

  • Непредвидими атмосферни условия, възпрепятстващи нормалното функциониране;

  • Непредвидени обстоятелства, свързани с прекъсване на електричество, вода или други комунални услуги;

  • Забавяне в доставката на хранителни продукти, необходими за изпълнение на поръчката.

2. Задължения на Куриера

След завършване на подготовката на поръчката, Куриерът е длъжен:

  • Да вземе готовата поръчка от Ресторанта;

  • Да я достави до посочения от Клиента Адрес за доставка във възможно най-кратък срок, като се съобрази с:

    • Пътната обстановка и натовареността на трафика;

    • Непредвидими атмосферни условия;

    • Възникнали пътнотранспортни произшествия по маршрута;

    • Техническа неизправност на превозното средство на Куриера по време на доставката;

    • Забавяне, причинено от предходен Клиент.

3. Процес на доставка

При осъществяване на доставката:a. Куриерът е длъжен да предаде поръчката в съответствие с вида и пълнотата, посочени от Клиента при направата й;b. Клиентът е длъжен да заплати дължимата сума за поръчката, както и обявената такса за доставка, уведомена при подаване на поръчката, освен ако плащането не е извършено предварително чрез банков превод, дебитна/кредитна карта или на място в Ресторанта.

4. Условия за доставка
  • Всички доставки на ястия от Ресторанта се извършват до Точката за вземане, т.е. адреса, изрично посочен от Клиента.

  • Куриерите и Заведението не носят отговорност за грешки в доставката, произтичащи от неправилно предоставен, объркан или неточно записан адрес от страна на Клиента, независимо дали е подаден писмено, устно по телефон или на място в Ресторанта.

  • Куриерите имат право да осъществят контакт с Клиента чрез предоставения телефонен номер единствено с цел осъществяване на доставката.

5. Процедура при невъзможност за контакт
  • В случай на невъзможност за осъществяване на връзка с Клиента при пристигане на посочения Адрес за доставка, Куриерът е длъжен да изчака до 10 (десет) минути. След изтичането на този срок Куриерът има право да се върне в Ресторанта или да продължи към следващ адрес.

  • Ако Клиентът своевременно осъществи контакт с Куриера след изтичане на горепосочения срок, Куриерът може да се върне и да извърши доставката без допълнително заплащане, при следните условия:a. Куриерът се намира в непосредствена близост до адреса на Клиента;b. След приключване на следваща доставка маршрутът на Куриера преминава в близост до адреса на Клиента;c. След изпълнение на всички планирани доставки Куриерът преминава в близост до адреса на Клиента по пътя си обратно към Ресторанта.

  • Ако Куриерът не може да се върне до адреса на Клиента без да наруши работния си процес, Клиентът има право да поиска нова доставка, като заплати допълнителна такса за доставка в същия размер, както първоначално обявената.

6. Неправилно посочен адрес

В случай на затруднения по време на доставката, включително неточно записан или непълен адрес, Куриерът е длъжен да се свърже с Клиента за допълнителни инструкции относно доставката.

IV. Забранени артикули и здравна безопасност

1.      Забранени артикулиДоставката на алкохол, наркотични вещества или други забранени предмети извън асортимента на Ресторанта е недопустима. Такива артикули не могат да бъдат продавани от Ресторанта или доставяни до посочен адрес.

2.      Здравна безопасностС цел предотвратяване на рискове от заболявания, причинени от храна, всяка поръчка, която не бъде взета от Клиента в рамките на разумния срок за получаване след уведомление за доставка, може да бъде премахната и/или изхвърлена от Ресторанта или Куриера без предварително съгласие на Клиента.

V. Заключителни разпоредби

Настоящата Политика е съставена в съответствие с приложимото законодателство и влиза в сила от 08 април 2025 г.. Oo-La-La! French Tacos си запазва правото да актуализира или изменя Политиката по всяко време, без да се задължава да уведомява Клиентите за настъпилите промени. Продължаващото използване на услугите за доставка след такива промени се счита за израз на съгласие с актуализираните условия.

За въпроси или допълнителна информация относно настоящата Политика, моля, свържете се с нас:

bottom of page